piątek, 13 kwietnia 2012

Wyjaśniło się

...I o pierścionku i trochę o tatuażu. Oto wywiad którego Selena udzieliła dla Access Hollywood:

"Selena Gomez niedawno była widziana z nowym tatuażem na jej prawym nadgarstku. Kiedy powszechnie uważano, że jest to serce, 19-letnia gwiazda powiedziała Access Hollywood, że znaczek to tak naprawdę oda do jej miłości do muzyki. “To nutka,” Selena powiedziała Access Hollywood na The Fifth Annual Women in Film Pre-Oscar party w Los Angeles w piątek. “Każdy myślał, że to serce z jakiś powodów, ale muzyka ma na moje życie duży wpływ. Dostałam imię po piosenkarce, ja jestem piosenkarką oraz przez dużo innych osobistych powodów,” wyjaśnia. “Tak więc dlatego sobie go zrobiłam.” Oprócz tatuażu, piosenkarka “Love You Like A Love Song” nosi również inną ozdobę na jej ręce – wysadzany diamentami pierścionek w kształcie literki “J” co skłoniło niektórych do zastanawiania się czy przypadkiem ona i jej chłopak Justin Bieber myślą o wycieczce do ołtarza. “Nie, nie – to prawie jak pierścionek przyjaźni,” Selena powiedziała Access Hollywood. “To tylko dla zabawy.” Kiedy poprosiliśmy o pokazanie biżuterii, była gwiazda Disney’a nagle się stremowała i powiedziała, “Nie! Zobaczysz go na zdjęciach!”
 “Denerwuję się,” dodała ze śmiechem." 

Brak komentarzy: