sobota, 26 listopada 2011

Promo MTV EMA 2011 EDIT: tekst piosenki EMA

W internecie pojawiło się bardzo śmieszne promo gali MTV EMA 2011. Oto ono: 


I jak? Mi sie podoba! xD

Edit: W necie znalazłam tłumaczenie tej piosenki z promo:

Kto byłby lepszy ode mnie aby prowadzić show?
Ludzie wiedzą kim jestem. Jestem najlepsza
To najlepszy czas i miejsce dla mnie
Tak powiem to – Gratulacje dla mnie!
Więc zaczynajmy inna strono mojego dziedzictwa
Belfast czeka żeby mnie obciążyć
EMA to miejsce dla wszystkich gwiazd!
Ale najważniejsze – Gratulacje dla mnie!
Kto jest gospodynią? Zgadza się
Będę się tylko skupiać.
Gratulacje dla mnie, taak!
S-E-L-E-N-A Gomez!
Tak wiesz, że jestem jak –
Posłuchaj, posłuchaj
To cholernie szalone dorastając w tej barnży
Byłam wciąż dzieckiem kiedy –
Wa* się jeśli masz odwagę stanąć naprzeciw mnie
Ale w porządku, ponieważ teraz jestem królową
Nie, nie nie Nie chce być niezrozumiała
Mam nadzieje, że hejtersi wiecie, że zawsze robiłam wszystko co mogłam
Nie słuchajcie jej, Selena nie pozwól wejść jej do twojej głowy
Ale chcę abyś znowu cholernie to potrafiła
Ta piosenka jest dla wszystkich, którzy są ze mną
Selena G jest znana ze skromności
Ta piosenka jest dla wszystkich, którzy są ze mną
Masz ten gitz więc teraz śpiewaj
Gratulacje dla mnie!!
Kto jest gospodynią? Zgadza się
Będę się tylko skupiać.
Gratulacje dla mnie, taak!
S-E-L-E-N-A Gomez!
Tak wiesz, że jestem jak  ....